image Entri Terkreatif Segmen Pencarian Blogger Aktif oleh Mialiana.com - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Sunday, 1 January 2012

# Blogger Aktif

Entri Terkreatif Segmen Pencarian Blogger Aktif oleh Mialiana.com



Entri Terkreatif segmen Pencarian Blogger Aktif oleh Mialiana.com dimiliki oleh peserta segmen nombor 3 dari group 1 iaitu Kak Pah. Jom terjah  Entri Terkreatif di SINI.


klik pada gambar untuk besarkan

Mia betul-betul terpikat dan terpaut dengan gaya dan cara penulisan entri Kak Pah. Siap ada gambar lagi. Lawa dan cantik. Kreatif betul Kak Pah ni. Tahniah ya.....

p/s: nantikan Entri Terbaik selepas ini....tunggu.....

8 comments:

  1. entry terkreatif tuuu...terima kasih mia....luv u...

    ReplyDelete
  2. @Nisa Greennnpanda kak pah ada bakat terpendam tu.. memang kreatif..

    ReplyDelete
  3. @kpah k-poh sama-sama kak pah.... u deserve it. luv u too..

    ReplyDelete
  4. wah...tahniah kpah...pas ni kpah akan ada kerjaya baru selepas jadi DJ GOMO yang meletopsssss gitu.....leh la kengkawan menumpang kasih kpah...

    p/s mia pon ap kurangnyer...mama byk nk belajar IT dri mia ni..tpi x berkesempatan lah kan...

    ReplyDelete
  5. a'a lah..kretifnya..tak terfikir pun nak buat mcm ni..:)

    ReplyDelete