image Menang GA Ramadhan Raya by Emas Putih - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Monday, 29 July 2013

# Blog Tagging

Menang GA Ramadhan Raya by Emas Putih

Alhamdulillah... rezeki di bulan Ramadhan. Tidak sangka pula nombor peserta Mia, 29 terpilih di dalam entri SINI. Terima kasih ya Uzu.

Dan hadiahnya ialah.... Al-Quran / Terjemahan

Al-Quran Al-Karim dengan Panduan Waqaf dan Ibtida'

Mia dah pun berikan butiran maklumat pada Uzu. Tak sabar rasanya nak tunggu hadiah sampai ke rumah. Syukur sangat-sangat...

entri penyertaan Mia ada di SINI...

44 comments:

  1. bestnya hadiah tu...

    Mia, Alycia dah poskan hadiah GA tu pd pemenang.. lupa pulak nk bg tracking no..

    ReplyDelete
  2. Quran waqaf & ibtida'... bestnya menang tuh! saya ada tu beli ngn ust zahazan...kaler pink gituuuu... tahniah2! sya suke sgt guna quran ni, dah xde da mslh x ckup nafas sbb pggunaannya sgt mudah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo ye ke? ni yang tak sabar nak tunggu ni...

      Delete
    2. iya kak...sng nak baca, sbb tau mana nak mula balik dan berhenti bila smpai kat ayat2 yg panjang2 tuh kan...

      Delete
  3. jemput join

    http://www.iuzira.com/2013/07/contest-blogger-jejaka-jambu.html

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia..tahniah2 yer...;)

    ReplyDelete
  5. bestnye selalu mnang GA! hani pnah sekali je menang. hhuhu

    ReplyDelete