Di Penghujung Tahun 2023

Sekejap betul masa berlalu. Tup-tup dah nak akhir tahun 2023. Serius Mia katakan tahun 2023 ini Mia agak sibuk dengan kerja hakiki di pejabat ditambah pula dengan kerja-kerja lain. Syukur dapat atasi jua dengan sempurna. Walaupun blog ini kadang macam tidak berupdate. Kadang update backdated. Kadang bersarang seketika. Maafkan Mia ya... Mia pentingkan yang mana yang lebih utama. Komitmen kerja dan keluarga di rumah.

Azam tahun 2023 ada juga beberapa yang tidak tercapai berikutan masa yang begitu tidak mengizinkan. Namun tidaklah begitu penting dan boleh carry forward ke tahun 2024. Mia masih teruskan berblog untuk tahun 2024. Emel notifikasi renew domain mialiana.com pun dah dapat. 

Doakan yang baik-baik untuk Mia dan blog ini ya.... Moga tahun 2024 yang akan muncul minggu depan memberikan sinar dan harapan buat blog ini agar sentiasa berupdate untuk pengunjung yang dikasihi sekalian. Amin....


** gigihkan diri...


Post a Comment

5 Comments

  1. sama lah kita sibuk dengan kerja hakiki sampai banyak yang target nak buat untuk blog tertunggak. semoga tahun 2024, kita ada masa untuk improve blog hehe fightinggg!

    ReplyDelete
  2. cepatnya masa berlalu. tak sedar dah nak masuk tahun baru.

    ReplyDelete
  3. Semoga terus dapat semangat untuk update blog untuk tahun 2024. Sama la juga dengan saya hehe

    ReplyDelete
  4. semoga Mia akan terus menulis entri2 yg best n padu pd thn 2024 nanti. Good luck!

    ReplyDelete