Beli Kek Lapis Sarawak Mama Su

Bersambung dari kisah di SINI. Selepas selesai urusan kerja di Pejabat Sarawak (Kuching), kami beli kek lapis Sarawak berdekatan dengan kawasan Kuching Waterfront.


Setiap kali outstation ke Sarawak, Mia akan beli kek lapis Sarawak. Buat ole-ole dari Sarawak. Sebenarnya ada beberapa kedai kek lapis Sarawak yang popular di sini tetapi Mia lebih gemar beli di Kedai Kek Lapis Mama Su. Ada pelbagai jenis flavour dan boleh rambang mata dibuatnya.




Pilihan Mia ialah jenis Belacan, Tiga Rasa dan Chocolate Nestum untuk tahun ini. Tiga flavour yang ini Mia belum beli lagi disebabkan tahun lepas dah beli dalam 20 jenis flavour.


Cantik packaging kotaknya.

Recomended dari Mia. Sedap dan lembut. Puas hati bila dimakan. Balik Johor Bahru nanti boleh buat kudapan sambil menontn tv di rumah.

** mood ceria...

Post a Comment

4 Comments

  1. Kalau ke Sarawak memang kek lapis sarawak jadi pilihan utama buat oleh2

    ReplyDelete
  2. Kapanlah saya bisa ke Sarawak yaaa. So far , kalau rindu nak makan kuliner Sarawak, saya datang ke Dapur Sarawak KL. Ada kue lapis juga. Tp nak coba yg original dari kota asalnya 😄👍❤️

    ReplyDelete
  3. Hata baru blk dr sarawak jgk.Dia belikn kek lapis warisan.

    ReplyDelete