Wordless Wednesday 123

Wednesday, May 14, 2014

Wordless Wednesday 123


Fluorine + Sodium = Sodium Fluoride = Danger


40 comments:

  1. ok tiba2 kan rasa macam masuk kelas chemistry balik kak...he he he... hi kak, i'm back in action...sorry... jangan rotan tau? he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang tengah kelas kimia ni... campuran sebatian... hehehe

      Delete
  2. assalamualaikum mia...wah jadi bahaya ke ni...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama.... yupp.. mia sekarang ni dah tak guna ubat gigi yang ada sodium fluoride.. sangat bahaya sebenarnya...

      Delete
  3. memang dah lama kita diracun kan ... ;(

    ReplyDelete
  4. Uhuhuhu....tq for tgis info...zass nak g check umi punye ubat gigi plak..erkkkk

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. yupp... ubat gigi... bahaya dalam senyap...

      Delete
  6. Ubt gg ada fluorida mmg bhya,skarang pakai mukmin jer

    ReplyDelete
  7. bahaya ni. walau saya tak pandai kimia

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak mia pun tak berapa pandai kimia juga...

      Delete
  8. kalau takde racun tikus boleh di fikirkan cara ni

    ReplyDelete
  9. ok...seram... makanan kita pun byk racun

    ReplyDelete
  10. Ubat gigi florida takleh gunala..hehhe

    ReplyDelete
  11. Betul ke ek..nk kna tnya adik nnt ni..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.