Arnab Dan Kura-Kura

Sunday, September 27, 2015

Arnab Dan Kura-Kura


Hmmm... teringat kisah si arnab dengan kura-kura yang Sofea pernah ceritakan dalam pertandingan bercerita semasa tadika 4 tahun di rumah keluarga Mia. Sofea menang tempat pertama masa itu. Kisahnya ada di SINI.

Ni cerita haiwan peliharaan keluarga Mia di kampung. Kalau keluarga Mertua Mia bela kucing, keluarga Mia bela arnab dan kura-kura. Lain orang lain citarasanya.

Jom tengok.....

Ada cerita tentang Mimi kat SINI.

Comelnya je kan.... (^_^)

Sofea kurang gemar bermain dengan kura-kura......

14 comments:

  1. putih gebu arnabnya tu Mia...gambar sofea mana lama tak nampak ..hari tu menyepi berbulan2 tak lah sempat lihat anak2 blogger membesar..hehe

    ReplyDelete
  2. comel je, cerita arnab dan kura -kura , rumah pun ada arnab dan kura2

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...comel jer tengok...;)

    ReplyDelete
  4. saya pula teringat kisah arnab dengan kura-kura....

    ReplyDelete
  5. Dulu pernah bela kura-kura.. bila makin membesar kitorang lepaskan dekat tasik Shah Alam..

    ReplyDelete
  6. Besarnya kura kura tu Mia....bela dari kecik ke tu?

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.