image Wordless Wednesday 127 - Mia Liana

Wednesday, 21 May 2014

27 comments:

  1. kak mia suka minum manis-manis ehhh... >.<

    ReplyDelete
  2. alahai kak mia, dah la pnas2 ni..sedap klau pekena 1!

    ReplyDelete
  3. gulp.. mana nk cari ABC kat bangsar neh

    ReplyDelete
  4. wah sedapnya..kat cne sejuk hujan tak boleh minum ais :D

    ReplyDelete
  5. tengok #127 terkejut sat.
    saya baru #1
    Sebenarnya saya baru terjebak dengan WW.
    Ada apa-apa syarat ka?

    ReplyDelete
  6. Sedapnya... Lama dah tak makan ABC nie :))

    ReplyDelete
  7. Ayoyoyo...ini sudah sedap...nak!!Nak!!Nak!!

    ReplyDelete
  8. tengah panas kat sini.. order ABC satu kak mia..

    singgah dari blog syira lokman..:)

    ReplyDelete
  9. oh ni benda best... biasanya buat sendiri jer kat rumah, guna manual mini ice-shaver, letak buah atap chee, kacang, lengkong, susu pekat manis, teh, dan air gula warna merah, best~ :)

    ReplyDelete
  10. aaa sedapnye kak mia. telan air liur je dibuatnya

    ReplyDelete
  11. Wah! Lama tak layan bnda ni,tiba2 teringat lak cendol banting fav cikgu titan ;)

    ReplyDelete
  12. yummehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! kegemaran kitaaaa

    ReplyDelete
  13. Lamanya tak makan ABC ni..nampak sedaplah kak mia..

    ReplyDelete
  14. Salam.. datang sini nak jemput kak mia join Giveaway Diari Jejaka Hangat 2014.

    http://www.diarijejakahangat.com/2014/05/giveaway-diari-jejaka-hangat-2014.html

    ReplyDelete
  15. tengok ABC..mesti teringat ABC kg melayu

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum mia...wah sedapnya terliur tengok...:)

    ReplyDelete
  17. siap ada aiskrim tu.. memang sedapp...

    ReplyDelete