Snek Vegilicious Sesuai Untuk Berpantang Dan Diet

Wahhh.. untunglah sekarang ini sudah ada snek yang sihat dan sedap boleh buat kudapan untuk ibu yang berpantang dan mereka yang sedang diet. Mia cukup teruja dengan Snek Vegilicious keluaran Suraya Mothercare & Beauty. Penuh khasiat, rangup dan sedap.


Terfikir kenapa perlu kita memilih untuk makan Snek Vegilicious ini? Apa yang best sangat tentangnya sehingga begitu ramai pelanggannya?

Mia dimaklumkan jualan Snek Vegilicious di Shopee sahaja telah melebihi 100,000 pek. Ini bermakna, snek berpantang dan diet ini sangat popular di Shopee sekaligus menerima sambutan yang sangat menggalakkan begitu juga dengan ribuan testimoni pelanggan yang mempunyai respon positif.

Ternyata ianya amat memudahkan ibu berpantang dalam pemilihan makanan yang bernutrisi dan berkhasiat. Tidak perlu bersusah payah untuk penyediaan makanan dalam berpantang. Ianya sangat cepat disediakan dan boleh dimakan bersama nasi panas ataupun begitu sahaja sebagai kudapan. Ini membantu menjimatkan masa penyediaan menu sayuran di rumah.

Snek Vegilicious didatangkan dengan 5 jenis pilihan sayur sedap yang berkhasiat bagi menepati citarasa pelanggan yang pelbagai.

1 - Serunding Halia Ikan Bilis

2 - Petola Goreng Rangup

3 - Bawang Putih Rangup

4 - Peria Goreng Rangup


5 - Lobak Putih Goreng

Terus-terang Mia katakan, cuba bayangkan rasa sedapnya apabila dikunyah, dimakan sehingga tidak boleh nak berhenti. Ibarat kita makan kerepek, macam itu lah. Sekali menghadap makan sambil tengok televisyen, sekejap sahaja dah licin. 

Anak-anak yang tidak gemar nak makan sayur boleh berubah jadi suka makan sayur. Serius Mia rasa Snek Vegilicious jenis petola goreng rangup dan peria goreng rangup rasa sedap dan langsung tidak pahit dimakan berbanding jika kita masak sayur petola dan peria, akan rasa pahit sedikit. Biasalah anak-anak selalunya cerewet dalam bab makan yang pahit.

Yang bestnya, Snek Vegilicious ini mengandungi rasa sayur sebenar dari Cameron Highland bukan daripada tepung semata. Terjamin khasiatnya dan enak dimakan.


Packaging Snek Vegilicious berbentuk pek yang menarik dengan berat 120g. Sangat berbaloi dengan harganya.  Puas dapat makan banyak. Bertepatan dengan tagline Snek Vegilicious ini, Jarang Tak Repeat #jarangtakrepeat .


Pek Snek Vegilicious mengandungi zip lock bagi memudahkan penyimpanan tanpa perlu memasukkan snek ke bekas lain apabila telah dibuka. Apabila ditutup, ianya kedap udara dan selamat tidak masuk angin.

Sedapnya makan nasi lemak dengan Snek Vegilicious Serunding Halia Ikan Bilis. Berselera betul nak makan.

Untuk yang berminat nak cuba Snek Vegilicious ini, anda boleh beli secara online di Shopee atau di SINI.

Oh ya... Suraya Mothercare & Beauty ada menawarkan Pakej Agent bagi mereka yang berminat untuk menjadi sebahagian dari VEGI TEAM. Bermodalkan RM208.00 sahaja, anda boleh dapat 20 pek (boleh campur serunding halia ikan bilis, petola goreng rangup, bawang putih ranggup, peria goreng rangup dan lobak putih goreng). Sesi coaching, bahan marketing, reward dan training turut disediakan.

Bukan setakat terkenal dengan Snek Vegilicious sahaja, Suraya Mothercare & Beauty ada  menyediakan perkhidmatan Confinement Lady (CL) yang bertauliah dan berpengalaman untuk ibu selepas bersain dan dalam tempoh berpantang. Para CL akan datang terus ke rumah ibu berpantang mengikut pakej yang telah ditempah. Terdapat lebih 100 orang CL di pelbagai lokasi di seluruh Malaysia selarang dengan tagline Berpantang Tenang #berpantangtenang .

Antara Pakej yang ditawarkan adalah seperti berikut :-

  • Pakej Day Care : 8.30 pagi - 4.30 petang
  • Pakej Halfday Masak / Tanpa Masak
  • Pakej Stay In Malaysia
  • Pakej Stay In Overseas
  • Pakej Urutan Prenatal
  • Pakej Penutup Pantang
  • Pakej Keguguran
  • Pakej Makanan Pantang
Di sini Mia kongsikan nombor contact person yang boleh dihubungi :-


Sangat diyakini dan dipercayai sehingga Suraya Mothercare Group Sdn Bhd telah dianugerahkan award dari Pa & Ma sebagai Jenama Pilihan berpantang mobile tahun 2022. Memang terbaik....

Website : www.surayamothercare.com

Instagram : https://www.instagram.com/surayamothercare

Facebook : https://www.facebook.com/SurayaMothercare

Tiktok : https://www.tiktok.com/@pakejpantang


Post a Comment

3 Comments

  1. Sedap kan! Saya suka betul perasa lobak putih, bawang putih, dgn peria tu... Nyummm!

    ReplyDelete
  2. Senang la hai nan berpantang zaman sekarang... Nak tak Nak je man..

    ReplyDelete