Follower Mialiana.com Yang Ke 11,111

Monday, May 19, 2014

Follower Mialiana.com Yang Ke 11,111

Wah... nombor paling cantik dah naik... Blog ini dah cecah 11,111 followers. Alhamdulillah, syukur sangat. Sempat Mia printscreen. Rugi kalau tak printscreen ni... hehehe...


Jom kita tengok siapa follower yang ke 11,111...


Dan blognya ialah..


Seorang mama yang gojes. Nak tahu siapa, jom terjah blog dia...

Entri sebelum ini, Follower Yang Ke 11,100 ada di SINI.

jemput berkenalan ya...

32 comments:

  1. Assalammualaikum... kak mia,

    nombor cantik tu...

    mselim3

    psl: kena kenal2 dengan blogger nie...

    ReplyDelete
  2. cantik no.. saya plak tumpang happy.. hehe =)

    ReplyDelete
  3. banyaknya follower kak mia ^_^
    no tu...lawa3 :D

    ReplyDelete
  4. menarik number tu 11111..Congrats Kak Mia!

    ReplyDelete
  5. wah tahniah-tahniah ! cantik nombor ^^

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...cantik no nyer juga dah semakin ramai follower tahniah2 yer...:)

    ReplyDelete
  7. cantik seyy no tu kak mia...hehe..tahniah kak,makin banyak!!

    ReplyDelete
  8. Wahh Tahniah ..cantiknyerr no ituuuuu..
    Semakin hari semakin meningkat ..
    Tahniah sekali lagi untuk Sis Mia ..

    ReplyDelete
  9. ramai dah followernya...tak terkejar hehe

    ReplyDelete
  10. perghh! followers bertuah tuh.. :)

    http://www.norainyusoff.com/2014/05/makan-makan-di-restoran-cina-muslim.html

    ReplyDelete
  11. perghh bertuah betol.. cantik kot no tue.. :D

    ReplyDelete
  12. Congratulations! What a great number!

    ReplyDelete
  13. bestnyer ramai kwn byk masyukk hihihii :)

    ReplyDelete
  14. tahniah kak mia..sekejap je dah dapat no cantik tu..

    ReplyDelete
  15. thanks k.mia.. thanks semua.. nnt jemput singgah ya.. :)

    ReplyDelete
  16. wah ramainye.. memang cantik sangat lah nombor tu. :)

    ReplyDelete
  17. jauh lagi nak sampai ke tahap ini. tahniah

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.