Kudapan Kerepek Raya

Mia baru saja naik kerja hari ini selepas bercuti raya sejak hari Selasa lepas. Masih dalam mood raya di pejabat ini. 

Mia ceriakan mood kerja pagi ini dengan kudapan kerepek raya. Suka jenis kerepek pedas yang kering. Sambil buat kerja sambil ngapp kat mulut. Sedap..


Tahun ini agak banyak borong kerepek raya di Azhar Food, Rengit. Meriah betul dan sesak jalan raya dek ramai yang beli kuih raya dan kerepek sebelum raya.


** wednesday blues...


Post a Comment

8 Comments

  1. sedap ni. ralit duk makan tau tau habis

    ReplyDelete
  2. sedap nie...dulu dekat ofis lama, meriah dengan kuih raya...sekarang takde dah..takde siapa nak datang makan pun...kikiki

    ReplyDelete
  3. sedapnya.. sambil buat keje sambil kudap tau2 habis aje

    ReplyDelete
  4. Saya tuh sukaaaa sangat kerupuk /keripik kak. Tapi makin berusia, rasanya gigi hrs pelan2 mengunyah keripik ๐Ÿ˜…. Waktu itu pernah pula ada bagian yg sakit jadinya. Hahahaha. Terpaksa ke dentist langsung. Tapi keripik begini memang sedaap. Nanti tahu2 habis sebalang ๐Ÿ˜„

    ReplyDelete
  5. Hummm! teringat makanan atau juadah raya..sedap tu..

    ReplyDelete
  6. Bila makan kerepek macam ni, ralit jadinya.

    ReplyDelete