Madah Geram

Monday, May 19, 2014

Madah Geram



pandainya kau berlakon di depan orang. jaja cerita sana sini. di depan mata baik bebenar. di belakang duri dalam daging. nak tengok juga sampai bila lakonan mu itu. kelak orang akan bosan dengan perangai mu bila tahu lakonan mu itu palsu belaka. aku akan biarkan kau berlakon dalam dunia kau walaupun aku tahu kau menipu.

memang geram je ni... tak boleh nak buat apa, jenis orang yang tak boleh nak ditegur.

28 comments:

  1. assalamualaikum mia...sabar yer mia...jenis org yg mcm ni mmg x boleh nak dilayan sangat kalau dilayan makin ianya menjadi2...:)

    ReplyDelete
  2. sabar banyak2 akak mia.. byk org mcm ni. jgn layan.

    ReplyDelete
  3. manusia macam-macam perangai . tak payah layan sangat orang macam tue, lagi dilayan,lagi dia bahagia, kita pulak yang merana

    ReplyDelete
  4. yang penting kita tak buat camtu dgn orang lain..sabar ye kak mia..setiap perbuatan seseorang ada balasannya kan.

    ReplyDelete
  5. selamat malam..syira singgah sini :)
    sabar

    ReplyDelete
  6. Banyak-banyak sabar Mia.
    Moga dia cepat sedar dan berubah.

    ReplyDelete
  7. Mira singgah mlm, sabar tau. Allah ada :)

    ReplyDelete
  8. Sabar kak Mia . Istighfar . Doa kan yang baik baik kepada dia . Moga dibuka pintu hati untuk bertaubat .

    ReplyDelete
  9. sabor jer lah kak mia neh .. ~~ buat baik dibalas baik, buat jahat, ALLAH tahu, kan dibalas setimpal dengan perbuatannya .. #

    ReplyDelete
  10. Orang yang suka bermuka ni last dia akan dapat pengajarannya

    ReplyDelete
  11. marah beno. bawak bersabar, semalam hari dia, mana tau esok hari kak mia pula.

    ReplyDelete
  12. itu olang Suh jadi pelakon aje...gi auditions. Tapi sebagai pak pacak ajelah boleh.

    ReplyDelete
  13. Wah marah ni..dugaan tu..kena banyak bersabar..

    ReplyDelete
  14. isk isk isk... jangan layan kak mia, sabar je lah

    ReplyDelete
  15. manusia...depan baik..belakang...hurmmm

    ReplyDelete
  16. adehh luah jer kalau dh geram kan..baru puas hati kan..

    ReplyDelete
  17. mmg skt hati jumpa org mcm ni..sabo jela

    ReplyDelete
  18. waaa, kite pun pernah kena dengan org mcm tuh. sabar jela akak :):)

    ReplyDelete
  19. doakan dia... itu lebih baik dan kita pun tak sress sgt

    ReplyDelete
  20. sabar jela ya kak..dugaan nie semua.harap akak sabar

    ReplyDelete
  21. satu hari bila terjadi sesuatu pada dirinya baru dya sedar agaknya..
    sabar jelaa kak mia..:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.