Walaupun Suami Tidak Sekaya Mana Tetapi...

Monday, May 26, 2014

Walaupun Suami Tidak Sekaya Mana Tetapi...


Yang ini memang betul-betul menarik pada Mia. Perkongsian dari rakan facebook. Tersenyum ketika membacanya.


Walaupun suami kamu tidak sekaya mana tetapi mungkin dia..
  1. Kelakar dan selalu buat kamu ketawa
  2. Romantik dan selalu kamu terharu
  3. Selalu belikan kamu hadiah walaupun hadiah itu mungkin tidak mahal mana
  4. Selalu ajak kamu keluar jalan-jalan atau shopping
  5. Selalu ajak kamu keluar makan dan makan yang sedap-sedap
  6. Baik dengan kamu dan keluarga kamu
  7. Sentiasa membimbing kamu ke jalan menuju ke syurga
  8. Seorang yang penyayang dengan kamu dan anak-anak
  9. Rajin membantu tugas-tugas kamu

Alahai... sweet kan. Bersyukurlah dengan Suami yang ada sekarang ni. Alhamdulillah... yang penting kita kekal bahagia.

sayangi suami....

27 comments:

  1. Betul tu Mia... yg ini sudah terlalu bahagia berbanding yg banyak duit tapi tidak dpt menikmati seperti itu semua.

    ReplyDelete
  2. hehe..sentiasa brdoa nk dpt calon cmtu..hehe..amin..

    ReplyDelete
  3. tak perlu suami kaya pun..asalkan ade ape yg dlm tu kate pun dah cukup...

    ReplyDelete
  4. yup.. bersyukur itu kuncinya.. saling menerima seadanya :)

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah..mudah2 an bakal suami fiza camni la kot. Hehee

    ReplyDelete
  6. btul kan kak? =) bersyukur sgt.. alhamdulillah

    ReplyDelete
  7. no 7 tu kalau ada, insyaAllah bahagia dunia akhirat

    ReplyDelete
  8. so sweet..mudahan bakal suami lya mcm ni juga :)

    ReplyDelete
  9. duit tak boleh beli kebahagiaan. :')

    ReplyDelete
  10. ya, suka entri ini.Syukur dengan segala kurniaan Ilahi.:) Kaya boleh diusahakan, tapi kebahagiaan bersama keluarga tak akan dapat dicari ganti..:)

    ReplyDelete
  11. syukur Alhamdulillah...berdoalah moga kebahagiaan itu milik kita...

    ReplyDelete
  12. ya..so sweet..kalaulah jadi macam tu dan jadi kaya lagi bagus!

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum mia...alhamdullilah kekal bahagia hendaknya...:)

    ReplyDelete
  14. syukur kepada mereka yang ada suami begini

    ReplyDelete
  15. betul2.. kaya tak boleh membeli kebahagiaan .. hehe~

    ReplyDelete
  16. itu la kekayaan yang sebenar perlu dimiliki oleh seorang suami....harap dapat jadi lebih baik diantara yang terbaik.....

    ReplyDelete
  17. Dia tetap yg teristimewa anugerah Ilahi..

    ReplyDelete
  18. alhamdulillah...syukur dgn kurniaan Allah..

    ReplyDelete
  19. inshaAllah.. dah janji nak sehidup semati kan..:)

    ReplyDelete
  20. sangat sangat bersyukur apa yang suami berikan :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.