Lawak Klinik : Nurse Dan Pakcik

Sunday, September 28, 2014

Lawak Klinik : Nurse Dan Pakcik

Perkongsian dari group whatsapp, Mia tempekkan kat sini satu lawak klinik.

Jom baca...


Aduhai pakcik tu... boleh pulah dia faham macam itu. Kesian nurse nak fahamkan dia.. hehehe...

Gitu lah dia... bila perkataan bahasa Inggeris disebut dalam bahasa melayu.... (^_^)

tak terlintas di fikiran... tandas siang / malam...


Hadiah bernilai RM 1,495.80.
Nak join, klik SINI.

17 comments:

  1. Mula-mula tak faham, lepas dah fikir sekejap baru faham. Haha, lambat tangkap. >_<

    ReplyDelete
  2. singgah siNI SEMULAAAAAA..rasanya LAMAA dah tak singgah kan..hehee :D

    ReplyDelete
  3. Hehehe..kesian pak cik tu menahan nak buang air kecil..kesian juga nurse tu nak jelaskan..

    ReplyDelete
  4. hahahhaha pokcik dah terlebih pandai ni.......

    ReplyDelete
  5. sakit perut plus sakit pale baca n klu d tempat nurse tu...kesian nurse..x pasal2 kena terangkn dkt pakcik tu

    ReplyDelete
  6. hahaha... lawak. sebab bukan kelantan, so dua kali baca baru paham ;)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum mia...hahahaaa lawak jer...

    ReplyDelete
  8. Adehh ada plak ya mcm tu lawak hihihihi

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.