Lebih Senang Baca Komen Kat Sini

Saturday, September 13, 2014

Lebih Senang Baca Komen Kat Sini



Lebih senang baca komen kat sini, ruangan dashboard blogger. Baca satu persatu jadi tak ada yang tertinggal. 

Rasa happy je bila baca komen-komen yang ditinggalkan oleh para pengunjung.

Kalau baca dari ruangan komen di entri blog, takut ada yang terlepas pandang.

tersenyum seorang bila baca... terima kasih ya....

22 comments:

  1. Happy bila baca komen orang yang hargai penulisan kita kan kak mia ?

    ReplyDelete
  2. Itu la.. kita boleh tengok Semua komen terus kan?

    ReplyDelete
  3. tu laa.. lagi senang, kita tahu siapa yang komen siapa yang tak kan... :)

    ReplyDelete
  4. Samala kak klau baca kat situ x trlps pandang

    ReplyDelete
  5. :) betul kak.. banyak komen lagi seronok nak baca.

    ReplyDelete
  6. aah kak mia..sama macam saya. suka bc kat situ je.. tp sy xbyk lah komen mcm yg kak mia punya.. hehe

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum Kak Mia...bnyknya komen....

    ReplyDelete
  8. ye kak mia.. kite memang baca dari dashboard blogger.. sebab kadang ade komen dri entry yg lama2 kan..

    ReplyDelete
  9. haah kak. kat situ pon senang nak blogwalking kalau ada yg terlepas pandang. hehe :)

    ReplyDelete
  10. fae blm lg reply komen2 kat my old and recent entries huhu

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum mia...betul tu mama pun baca komen kat situ juga...:)

    ReplyDelete
  12. betul. terhibur baca komen para followers ye dakk

    ReplyDelete
  13. I'm using Google+ comment, cannot view like that :(

    ReplyDelete
  14. sama la kita, cn pun senang baca kat situ, nk balas balik pun senang ;)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.