#MYCyberSALE Lazada Malaysia



Wahhhh... sale besar-besaran di atas talian untuk pembeli tegar online. Semuanya di hujung jari. Rebutlah peluang keemasan ini. Benar-benar murah dan benar-benar berbaloi. Hanya dalam masa 3 hari berlangsungnya #MyCyberSALE.

Perbadanan Pembangunan Multimedia (MDec) di bawah inisiatif Digital Malaysia akan menganjurkan satu jualan dalam talian terbesar dan juga merupakan anjuran pertama kerajaan di dunia iaitu #MYCyberSALE.

Pembeli dalam talian berpeluang untuk membeli-belah di antara 225,000 tawaran membabitkan 4500 penjual online dengan potongan harga sehingga 90 peratus bermula 29 September sehingga 1 Oktober 2014.

Promosi #MYCyberSALE akan berfungsi sebagai pemangkin untuk membangunkan perdagangan elektronik (e-dagang) dan memupuk budaya membeli-belah secara talian di kalangan rakyat.

Lazada Malaysia juga merupakan antara penjual online yang turut serta dalam jualan siber besar-besaran ini dan menjanjikan potongan harga yang hebat khas iaitu 95% untuk pembeli di talian.

Lazada Malaysia akan menawarkan potongan harga terbaik serta promosi hebat untuk pelbagai jenis barangan antaranya barangan dapur rumah, barangan hiasan rumah, alatan elektronik, kamera, komputer, telefon bimbit dan tab, jam tangan dan fashion, bag dan travel accessories, barangan sukan dan banyak lagi.

Pembeli boleh mula membeli-belah dengan melawati laman web ini apabila promosi jualan bermula dengan klik #MYCyberSale di Lazada Malaysia. Jualan betul-betul murah ni....



Jom layari laman web Lazada Malaysia untuk status terkini tentang jualan hebat besar-besaran ini.

Ingat! Jangan lepaskan peluang hebat ini!





jom shopping Lazada di #MyCyberSale... (^_^)

Post a Comment

20 Comments

  1. jom...jom...jom...selasa minggu depan baru gaji, sementara ni cuci mata jela dulu...^_^

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...wah mcm best jer ni...:)

    ReplyDelete
  3. Teringin juga nak shopping kat Lazada ni...hehe

    ReplyDelete
  4. Salam jumaat yer ! menarik ni !

    ReplyDelete
  5. Bole la survey2 nanti. Gaji pun masuk minggu depan

    ReplyDelete
  6. Wah terbaiklah...!!! Boleh dapat barang yang berkenaan dengan murah

    ReplyDelete
  7. sakanlah bershopping ni..tq for the info Kak Mia

    ReplyDelete