Ramai Pengunjung Perempuan Datang Sini

Saturday, September 20, 2014

Ramai Pengunjung Perempuan Datang Sini




Dah namanya blog perempuan tentulah ramai pengunjung perempuan yang datang. Bila tengok screenshot dari SINI, dalam majoritinya adalah perempuan. Pengunjung lelaki ada, cuma agak sedikit bilangannya. Laporan statistik ini dari Alexa.




Terima kasih sudi datang sini. Seronoknya berblog bila ada pengunjung yang datang.

sesekali ambil tahu siapa pengunjung blog kita...

14 comments:

  1. kalau tuan pemilik blog itu perempuan pasti kunjungan yang paling ramai datang daripda perempuan juga,.. hehe... tpi saya bukan perempuan ...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan singgah pagi di sini Kak Mia...Diana pun suka berkunjung ke blog perempuan....hehe

    ReplyDelete
  3. sama juga macam mama .. banyak pengunjung perempuan

    ReplyDelete
  4. selamat pagi mia..:)orang perempuan mmg rajin layari internet kot..hehehhe..

    ReplyDelete
  5. asalamualaikum mia...tahniah2 ramainya pengunjung mia...:)

    ReplyDelete
  6. KM tak dpt nak check mana yg paling ramai.. tp km caye perempuan yg ramai hihi..

    ReplyDelete
  7. Wah terbaiklah !!! Ramai pengunjung blog mialiana

    ReplyDelete
  8. Memg seronok da org dtg blog baca entri kita kan

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.