Kaya Durian Dan Pulut Kukus

Monday, July 20, 2015

Kaya Durian Dan Pulut Kukus


Aktiviti memasak di kampung.... tengah-tengah malam, Mak Mia nak masak kaya durian dan pulut kukus. Bila adik-beradik perempuan semua ada, memang meriahlah kat dapur. Sambil tu apalagi, berborak sakan lah kami.

Tempek sini... sedang masak ni...

kaya durian

pulut kukus

Durian hasil dari kebun.. dibuat kaya. Dimakan dengan pulut kukus memang sedap.

Sarapan esok pagi untuk kami sekeluarga...

suka sangat... 

13 comments:

  1. sedapnya .... selamat hari raya aidilfitri anyway

    ReplyDelete
  2. anak-anak suka makan cicah dengan roti atau makan gitu saja. sedap kan

    ReplyDelete
  3. ni nak makannya macam mana? first time dengar kaya durian

    ReplyDelete
  4. tak pernah rasa pula kaya durian nie... sure sedap. recepie turn temurun i guess. might search for it online.

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia.....sedapnya...

    ReplyDelete
  6. Sedapnya kak mia...tpi diana tak pernah lagi makan ni...hihi

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.