image Pergi Poliklinik Bio Sucinas - Mia Liana

Thursday, July 23, 2015

# Health

Pergi Poliklinik Bio Sucinas


Semalam baru naik kerja. Raya blues dengan selsema memang sangat tak selesa. Nampak sangat banyak minum air batu masa raya. Nak buat kerja pun tak berapa nak fokus. Kepala rasa macam berat. Terus Mia call Poliklinik Bio Sucinas kat Bandar Baru UDA ni. Nasib baik dah buka.


Terus pergi segera. Lama juga menunggu. Ramai betul orang. Mia tak ambil mc. Selesai ambil ubat Mia kembali ke pejabat semula. Kiranya keluar sekejap.

Alang-alang dah pergi kerja teruskan saja sampai ke petang.

Kalau tak makan ubat, takut makin melarat dan berjangkit pada orang lain.

serasi dengan ubat klinik ni...

8 comments:

  1. Samalah kita kak! Muz dari Raya ketiga! Get well soon!

    ReplyDelete
  2. sakit2 ni nak berjalan raya pun tak selesakan kak mia

    ReplyDelete
  3. Klau sakit x nak thn2 kan, moga akak cpt sembuh ya

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia.....semoga cpt sembuh...

    ReplyDelete