Bertemu Blogger Alycia

Monday, August 17, 2015

Bertemu Blogger Alycia


Pagi tadi Mia ada menghadiri mesyuarat di Putrajaya. Ni siri mesyuarat yang kedua. Jumpa lagi dengan blogger Alycia. Nak tengok blog dia, klik SINI. Dah lama kami kenal sejak Alycia newbie lagi. Kiranya memang mesra lah ni.

Tempek gambar hari ini...




Mesyuarat yang sama sebelum ini, siri pertama dengan blogger Alycia pun kat tempat yang sama pada akhir bulan lepas. Alycia ada update kat blog dia di entri SINI. Tersentuh hati ini bila membacanya. Terima kasih Alycia.

 Tempek gambar masa itu...



Alhamdulillah... bila berjumpa pasti akan selfie dan berborak pasal blog. Seronok tau.. Tak percaya? Cubalah jumpa blogger yang kita kenal di alam nyata. Pasti happening nanti.

dari blog terjalin persahabatan.....

7 comments:

  1. salam singgah sini kak mia...bestnya bila dapat jumpa dengan sahabat alam maya ni...mcm diana dapat jumpa dengan blogger asha lya rasa sungguh gembira dan terharu sebab tak sangka dapat jumpa walau berkenalan dari alam maya jak..

    ReplyDelete
  2. Ya setuju dgn kata2 Kak mia, btl kan Kak Diana..hhehe

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...seronok dpt berjumpa di alam nyata kn..:)

    ReplyDelete
  4. Dari alam maya ke alam nyata..mesti lebih seronok..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.