Sarapan Roti Canai Ramai-Ramai

Wednesday, August 26, 2015

Sarapan Roti Canai Ramai-Ramai



Ni kisah semalam pagi. Maklumlah hari ini dah nak balik. Maka semalam pagi ramai-ramai pergi mendobi cucian kering 24 jam. Tak jauh. Jalan kaki je dari pintu masuk USM. Sekurang-kurangnya dah cuci baju yang kotor. Biasalah kan.. bila dah macam ni, nak penuhkan makanya share mesin basuh dan pengering.

Sementara menunggu, Mia dan roomate serta roomate sebelah sarap roti canai kat sini. Sedap...

Alhamdulillah... kenyangnya bila selesai makan terus pergi semula ke dobi.

Pipi makin tembam dok lama-lama kat Kelantan ni... uwaaaa

first time makan roti canai kat Kelantan.. rindunya masakan negeri Johor...

11 comments:

  1. assalamualaikum mia...selamat pagi n singgah ke sini...

    ReplyDelete
  2. Sedap tak roti canai kelantan mia? Hihi

    ReplyDelete
  3. sedapnye roti canai mkn ramai2 meriah sgt..=)

    ReplyDelete
  4. kalau pergi tempat orang mesti nak rasa makanan tempat orang..kalau sedap mesti nak dtg lagi kan

    ReplyDelete
  5. Sedap tuh... Lama gak tak makan.. De beza ke roti canai kt san.. Tak pernah lagi ke kelantan ni...

    ReplyDelete
  6. Rindu pulak sarapan roti canai dgn kawan2 time student dulu...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.