Makan Nasi Minyak

Monday, September 28, 2015

Makan Nasi Minyak


Dah namanya cuti raya haji. Ramai juga yang buat kenduri kahwin pada hari kelmarin (Sabtu 26 September 2015). Ayah Mia ada jemputan kahwin kat Parit Kaspan Parit Raja. Kami pergi berlima dengan Adik Mia sebelum tengahari. Mia pakai sedondon dengan Sofea. Selepas tengahari, Mia dah nak balik Johor Bahru. Tak mahu balik lambat, takut jammed nanti. Hari Ahad dah start sekolah dan kerja.

Jom tengok... zassss.. 







Favourite Sofea ni... makan nasi minyak dengan ayam goreng atau ayam masak merah. Alhamdulillah, kenyang. 

family hour....



18 comments:

  1. Salam singgah sini kak mia... diana 27hb tu pergi majlis perkahwinan anak jiran...meriah sangat...

    ReplyDelete
  2. Moga pasangan pengantin kekal bahagia hingga ke akhir hayat..
    Kalau pergi kenduri ayam masak merah pasti ada kan.. ;)

    ReplyDelete
  3. Bestnya makan nasi minyak.. nyum.. nyum..

    ReplyDelete
  4. seronok sofea dapat makn nasi minyak.Alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. http://cikpinky2704.blogspot.my/2015/09/segmen-blogwalking-hanis-masturina.html saya mention kat sini =)

    ReplyDelete
  6. Dari segmen Blog walking Ieka Farhana edisi raya haji,. Sori lambat datang http://amaraz23.blogspot.my/

    ReplyDelete
  7. anak semakin membesar buat teman sejati juga kan Mia..sedap makan free ..

    ReplyDelete
  8. Mia dan Sofea nampaknya sedondon dengan tuan rumah ye.....
    Alahai dah lama tak makan nasi minyak......teringin pulak

    ReplyDelete
  9. memang banyak juga kenduri masa raya haji tu..alhamdulillah rezeki makan :)

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...sedapnya makan nasi minyak...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.