Review Vistana Hotel Kuala Lumpur

Monday, September 14, 2015

Review Vistana Hotel Kuala Lumpur


Hari ini ada urusan kerja di Kuala Lumpur. Petang semalam Mia check-in Vistana Hotel Kuala Lumpur dan menginap satu malam di sini. Tersangatlah selesa. Tidur pun nyenyak malam tadi. Kiranya lebih kurang entri review lah ni.

Jom tengok gambar..

tempek muka semalam.. nampak letih


pintu bilik

deluxe room.. non-smoking level

katil yang sangat selesa

ruang kerja dan tv

bilik air

pemandangan dari bilik.. nampak stesen lrt dan monorel.. jerebu teruk ni

sarapan pagi tadi.. ambil banyak tapi tak habis.. lepas makan terus check-out

Selesai saja urusan kerja, terus balik Johor Bahru.

mood travel + outstation

14 comments:

  1. wah kak mia turun KL ye..jerebu tebal kan kak..

    ReplyDelete
  2. cantiknya bilik ni kat mia..memang lenalah tdur :)

    ReplyDelete
  3. salam singgah sini kak mia...wahh...bestnya dapat tidur dalam bilik hotel yang selesa dan luas....

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...selamat bekerja yer...

    ReplyDelete
  5. nampak penat sgt muka kak mia.. moga dipermudah urusan kak mia

    ReplyDelete
  6. Salam MIA - ada di KL - jerebu agak tebal sekarang ni

    ReplyDelete
  7. tapi tetap la kan...katil hotel tu best bila tdo..entah kenapa..hihihi

    ReplyDelete
  8. teringat nak pergi lah berjalan2..nampak Mia dekat sana..hehehe memang begitulah kalau dah di hotel terkemuka...tahnia syukurilah nikmat ..

    ReplyDelete
  9. Lama tak berkursus sy nih.. Dah tak merasa tido hotel..

    ReplyDelete
  10. Memang letih nampak muka kak mia... have a gud rest jugak la kak....
    btw.. Bilik sangat cantik !

    ReplyDelete
  11. Salam..singgah sini..syoknye hotel...rasa nak gi check in terus..hihih

    http://mamasihatcantik.blogspot.my

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.