Asam Pedas Ikan Duri Dan Sayur Terung Pipit Goreng

Friday, October 14, 2016

Asam Pedas Ikan Duri Dan Sayur Terung Pipit Goreng


Sesekali bila duduk kat kampung... nak-nak kat rumah nenek memang bestnya. Rasa tenang dan nyaman. Hari ini nenek masak asan pedas ikan duri dan sayur terung pipit goreng. Masakan dari air tangan nenek sedapnya... makan ramai-ramai memang berselera betul.


asam pedas ikan duri

sayur terung pipit goreng




Rezeki tengahari ni. Jemput makan semua...

jarang dapat makan sayur terung pipit ni... 

12 comments:

  1. alamat kak mia ! lapar la pula tengok lauk atas tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiii.. kena cepat2 makan tu. kang masuk angin perutnya... hihihi

      Delete
  2. Terung pipit ni sama denga terung pungaq, kan? Memang suka sambal ikan bilis... boh terung ni. By the way... yhis blog ada taruk dalam blog list saya.

    ReplyDelete
  3. terung pipit tuuu.. lamanya tak makan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa pahit-pahit skit dan meletup kat dalam mulut bila dimakan

      Delete
  4. Sedapnya asam pedas kak Mia TT_TT Dah lama tak makan lauk rumah huhu rindu.

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...ya Allah sedapnya...betul tu kalau dah ramai2 masak apa pun sedap jer...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.