Bila Ada Blogger Geledah Entri Pertama Mia

Friday, March 10, 2017

Bila Ada Blogger Geledah Entri Pertama Mia


Alahai... segannya Mia kalau ada blogger yang geledah entri pertama Mia, maklumlah masa itu terlalu newbie. Main update je. Masa tu jugalah mula kenal apa itu erti berblog.

Entri pertama Mia di SINI. Bila dibaca balik rasa kelakar pun ada. Macam skema pun ya juga. Entri itu entri berbahasa Inggeris. Sebab pada masa itu takut tak ada orang datang baca. Punyalah buruk persepsi Mia pada masa itu.


Antara rakan blogger yang geledah entri pertama Mia dan tinggalkan jejak ialah Calrase Patrick, Mama Maszull, Ibu Noey, Mrs Yatie dan Hazrina Halim.

Terima kasih sudi terjah entri tersebut.

** throwback.. tetiba teringat kenangan nak buat entri itu, punyalah makan masa dalam 2 hari...

15 comments:

  1. hehe..samalah.malu kalau baca entry pertama.teragak-agak

    ReplyDelete
  2. wah pasti nostalgia kalau baca semula yang tulis dulu2...hehe kelakar pun ada hihi

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...mmg seronok kalau baca cerita masa mula2 berblog dulu kn...:)

    ReplyDelete
  4. Amboiiiiiiii nak stalkinggg jugakkk. Hehehehehhe

    JOM KE BLOG UYUL >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  5. Sesekali seronok jugak geledah entry lama-lama ni.. ;)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters March 2017