Minyak Masak Naturel Blend

Saturday, March 25, 2017

Minyak Masak Naturel Blend


Rasanya dah nak hampir setahun Mia guna minyak masak berasaskan bunga canola dan bunga matahari.

Stok yang ada sekarang di rumah. Minyak masak Naturel Blend. Tanpa kolesterol dan sesuai untuk vegetarian.



Naturel dengan citarasa lembut lagi neutral menyerlahkan keenakan sejati makanan. Dibuat daripada aduan sejati minyak canola dan biji bunga matahari asli untuk memberi anda minyak masak yang mengandungi monotidaktepu dan Omega 3 & 6.

** kat rumah pakai minyak masak apa?

10 comments:

  1. assalamualaikum mia....mmg baik utk kesihatan bila kita menggunakan minyak masak ni..
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  2. kat rumah pakai vesawit je kak mia hikhik. tak pernah lagi pakai minyak masak yang ini :*

    jemput join ga baru elsa :) http://elsaalicious.blogspot.my/2017/03/giveaway-by-igshop-luvsweetchoco.html

    ReplyDelete
  3. Dulu guna minyak ni.. sekali terbaca artikel seorang doktor kata minyak ni tak bagus, minyak sawit adalah yg lebih baik katanya... jadi, stop la guna minyak ni.. guna minyak sawit je..

    ReplyDelete
  4. ada yang kata minyak ni x halal...tapi tengok minyak ni tinggi kualiti sebab jernih berbanding minyak yang lain...

    ReplyDelete
  5. saya tetap guna minyak kelapa sawit..
    minyak bunga matahari tak boleh guna pada tahap yang panas sangat..boleh sampai tahap suhu panas tertentu sahaja..
    JanjiKita

    ReplyDelete
  6. minyak ni mahal sikit kan...hahaha...kita guna minyak vesawit...buruh...yang gitu-gitu jela...

    ReplyDelete
  7. herne..sep sikit..kita pun guna knife jugak..tetapi kekadang buroh...hahah
    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters March 2017