Rainbow Bun

Tuesday, March 28, 2017

Rainbow Bun


Hari ini Sofea ada pj kat sekolah. Jadi.. balik saja petang tadi, Mia ambil dia dan pergi beli rainbow bun a.k.a. roti pelangi kat gerai. Ada 8 keping satu bungkus. Siap sapu perisa coklat, peanut butter dan strawberi.


Dapat snap 6 keping kat gambar ni. Lagi 2 keping perisa coklat dah selamat masuk ke perut Sofea dalam perjalanan balik ke rumah.

Ini adalah kali pertama Sofea makan rainbow bun. Dahlah berwarna-warni. Lembut pula tu.

** ceria dia... (^_^)

13 comments:

  1. How long have I been here? Remember me? I'm Carlos from Brazil, I moderate two blogs Livre Voz do Povo and English Tips. Have a blessed day, my friend.

    ReplyDelete
  2. wowwww , selalu tengok org jual . tapi tak terdetik lagi nak beli . hehe

    ReplyDelete
  3. first time tengok roti rainbow ... selalu dengar kek rainbow je

    ReplyDelete
  4. Pernah beli di bazar karat JB. Rupanya kena beli satu set(seplastik) tu. Tak boleh beli satu atau dua keping. Hihi. Jenuh nak menghabiskan hari tu.

    ReplyDelete
  5. wah colorfulnya roti tue..budak2 mesti suka

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia....wah !! cantik warnanya...sofea mesti suka kn...:)

    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  7. sukaa sukaa.... haritu terkena jugak, ingatkan kek skali roti.. tapi sedap je letak nutella...

    ReplyDelete
  8. kita suka roti macam ni..siap ada jem kat dalam best2
    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters March 2017