Shopping Di Jalan Tuanku Abdul Rahman (11) - Mia Liana

Thursday, March 23, 2017

# Travelling Matters

Shopping Di Jalan Tuanku Abdul Rahman (11)


Ni kisah petang hari Selasa 21/3/2017 di Jalan Tuanku Abdul Rahman Kuala Lumpur. Yang pada sebelah malamnya, Mia lepak kat KLCC sambil tengok pancutan air berirama.


Kisahnya... jalan-jalan petang itu nak tengok-tengok kain pasang. Hajat di hati nak tempah baju kurung dan jubah. Lama juga memilih. Dari satu kedai ke satu kedai. Tak terasa letih pula bila berjalan sambil cuci mata.

Mia tak ada lah nak beli sangat. Asal berkenan di mata terus beli.

Dan inilah hasilnya...


** terapi stres wanita... shopping..

9 comments:

  1. Jalan TAR ni kalau bulan puasa jgn lah masuk. Kurang pahala nanti di buatnya. Hehe

    ReplyDelete
  2. Ini lagi satu tempat.. lama sungguh tak ke sini.. camanelah keadaannya sekarang kan..?

    ReplyDelete
  3. wah...bestnya shopping jln tar. pening kalau masuk kat situ, tk reti nk pilih..;-))

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...wah bestnya dpt shopping kat sini..mcm2 ada kn...:)
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  5. wah banyak juga hasil tangkapan kan kak..

    ReplyDelete
  6. takde nak beli sangat?? sampai berapa helai tu..amboiii..hehe
    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete