Wordless Wednesday 335 : Cabut Gigi

Wednesday, March 15, 2017

Wordless Wednesday 335 : Cabut Gigi



Cabut gigi.


9 comments:

  1. wahhh.. unni bab cabut gigi ni takut sikit

    ReplyDelete
  2. time sakit tu beria nak g cabut tapi bila dah ok haha langsung tak mau

    ReplyDelete
  3. cabut gg kat kerajaan menakutkan..sebab tu mv akan pergi swasta huhu

    ReplyDelete
  4. baru g scaling last month. ngilu sampai skrg terasa. berhuhu jer lah bila rasa ngilu tu.

    ReplyDelete
  5. erk...cabut...rietta xpernah cabut, kecuali masa gg susu nak tukar gg kekal...hehehe....hmm dah lebih setahun gak ni x buat screening....

    ReplyDelete
  6. perghh sakit kak miaaa cabut gigi, nak nak wisdom tooth

    JOM KE BLOG UYUL >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete
  7. kalau dah sampai masa kena cabut, baiklah cabut kan.kang tak tidur malam.
    JanjiKita

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia...mama pun tadi ke klinik gigi tapi x cabut gigi hanya buat tampalan jer...bagus sofea berani jumpa doktor...

    ** Mama Maszull

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters April 2017