image Wordless Wednesday 124 - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Wednesday, 14 May 2014

36 comments:

  1. Masa kecik dulu zumal pun guna stensil melukis macam tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. untungnya zumal... kak mia masa kecik tak merasa... huhuhu

      Delete
  2. Hehe..teringat zaman kecik kecik..atas tikar pun kadangkala terbabas..syok melukis guna stensil..

    ReplyDelete
  3. nostalgia jugak stensil ni, dolu2 ada je :)

    ReplyDelete
  4. dulu kecik mesti ade pembaris ada bentuk² comel ni

    ReplyDelete
  5. Pembaris ni mmg sangat membantu masa lukisan..hehehe
    Sebab tangan kekok tak reti nak melukis

    ReplyDelete
  6. Kak mia. Aimi ada tag akak ni ^^ http://aimisyafiqahsuhaimi.blogspot.com/2014/05/liebster-award-2.html

    ReplyDelete
  7. Kalau benda ni tiap-tiap bulan anak saya beli. selalu hilang kat sekolah

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. yupppp.. really loves.. now.. always drawing...

      Delete
  9. masa lya zaman tadika dulu selalu guna mcm nie

    ReplyDelete
  10. Masa kecik dulu selalu jugak guna benda ni. Kdg2 siap jadikan pembaris. Hahaha

    ReplyDelete
  11. Mengasah bakat kreativiti anak-anak, bagus juga ni

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia...mesti sofea seronoknya ngan bentuk yg banyak ni...

    ReplyDelete
  13. alamak, aku pun teringin nk belikan utk Adam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh aje tu.. nanti belikan untuk adam. tentu dia suka..

      Delete
  14. suka guna benda ni masa kecik2 dulu..hehe

    ReplyDelete
  15. Dah lama tak main bende ni..dulu huruf je..

    ReplyDelete
  16. haha.. cantik2 ! so convenient tuk budak2 .. ~ dlu maen no. ngan huruf je. bentuk pun sket ja.. skarang, bnyakk sehh .senang ja :)

    ReplyDelete