Dinding Yang Terakhir Dicat

Thursday, February 13, 2014

Dinding Yang Terakhir Dicat


Hah.... nampak tu... dinding terakhir untuk dicat. Selepas siap, dengan rasminya aktiviti mengecat rumah sewa dah selesai. Leganya..

Esok.. lusa... dah boleh diiklankan untuk disewa. Keutamaan diberikan pada yang berkeluarga.

salah satu gambar yang digunakan untuk entri Yeo's Pilihan Semulajadiku.

58 comments:

  1. orang yang berkeluarga lebih bagus untuk disewakan..

    ReplyDelete
  2. kat mana ni blogger mia? rumah terse ke umah apartment?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat area tampoi... pangsapuri 5 tingkat.. tapi mia punya ni tingkat ke 2..

      Delete
  3. majlis penutup mengecat rumah bersama yeo's pilihan semulajadiku....huhuhuhuu

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak mia, wahh bestnya mengecat (",)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sheila.... memang best ni...

      Delete
  5. Have a house for rent at such a young age... what a fortune :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkk wafa.. mia ni takde la muda sangat.... huhuhuh

      Delete
  6. ramai la yg serbu umah nie nanti jadi penyewa

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam tu la... nampaknya... lokasinya sangat strategik... belakang kipmart

      Delete
  7. waaa..
    sempat lagi buat iklan tue..
    terbaek ler kak mia n family.
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... lepas tu model-model blog (suami mia dan sofea) cuti rehat...

      Delete
  8. wah..ni boleh amik upah cat umah kita plak tak ? hehe

    ReplyDelete
  9. yeo's maggi pun interframe jugak :D
    rumah kat mana nih ?

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. yupp... gambar ni salah satu gambar untuk entri yeo's...

      Delete
  11. Assalamualaikum dan salam singgah petang Kak Mia...makin cantik dan berseri rumah Kak Mia...

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia...sikit2 lama2 habis juga kan..dah cantik pun...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama.... haah... buat skit2 la ni... huhhuu

      Delete
  13. ceria warna catnya..tuan rumah cat sendiri jimat dah tu :)

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah.. semoga mendapat penyewa yg baik & bertolerensi.. aamiin.. all the best Mia.. :)

    ReplyDelete
  15. alhamdulilah..siap juga, berkat kesabaran..kita minum yeos dulu... :-)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.