Jemputan Ke Seminar Liferay 6.2

Tuesday, May 6, 2014

Jemputan Ke Seminar Liferay 6.2



Mia ada terima jemputan untuk ke Seminar Liferay 6.2 pada hari Jumaat ini kat Impiana Hotel, KLCC. Bila tengok hari Jumaat je, terus macam sedih sedikit. Kat Johor, Jumaat kan cuti... hmmm....

Nampak gayanya Mia akan pergi nanti. Bolehlah tambah ilmu di dada dan luaskan pengetahuan. Walaupun dalam hati 50-50... Fikir positif.. Chaiyuk...

 mood outstation...

Hadiah bernilai RM10,020.00 untuk dimenangi.
Klik SINI untuk join.

24 comments:

  1. Dekat jew dengan pejabat akak tu...

    ReplyDelete
  2. wahh bestnyer...dpt jemputan tue..rugi tak p..

    ReplyDelete
  3. wah kak mia nak turun sini lagi...he he he...

    ReplyDelete
  4. tak apala kak boleh tambah ilmu di dada

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...bagusnya dpt jemputan sambil menambahkan ilmu...:)

    ReplyDelete
  6. takpaa..sekejap je tuh kak..
    dapat tambah ilmu, tambah kenalan..:)

    ReplyDelete
  7. wahh ! dpat ilmu bru tuh.. msti share2 nnti.. hehe~ =)

    ReplyDelete
  8. Seminar Liferay? Free ker? hahahaha ...

    ReplyDelete
  9. rebut peluang yang ada boleh dapat ilmu baru tu :)

    ReplyDelete
  10. hehehee kak mia!!
    chaiyuk hihihihi.
    lawak lah. terbayang kak mia ckp chaiyuk tu cmane ekeke

    ReplyDelete
  11. Menuntut ilmu sepanjang hayat adalah untuk berbakti kepada diri sendiri, keluarga, agama, bangsa dan negara. Alhamdulillah mendapat pahala.

    ReplyDelete
  12. wahh.. dah ada kat kl la akak ye.... selamat menimba ilmu...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.