Mee Curry In The House

Tuesday, May 6, 2014

Mee Curry In The House



Tajuk entri macam ka boom gitu. Mee curry in the house. Kata orang melayu, mee kari. Menu makan tengahari Mia hari ini. Minta tolong pelajar praktikal bungkuskan kat luar. Mia tak ada mood nak makan nasi. Tekak macam tak selera.

 jemput makan semua.... baru nak makan ni..

Hadiah bernilai RM10,020.00 untuk dimenangi.
Klik SINI untuk join.

38 comments:

  1. Bungkus pon bungkus laaa jji perut kyangg..

    ReplyDelete
  2. sedap jer nampak..dah lama tak makan mee kari..:)

    ReplyDelete
  3. amboiiiii tgk kuah pun dah rase sedapppp :D

    ReplyDelete
  4. saya suka makan mee kari..terliur pulak

    ReplyDelete
  5. semua mcm x selera.musim x sihat dh kembali kan kak.

    ReplyDelete
  6. nampak macam sedap ... fuhhhhh musim ni banyak org tak selera makan ..

    ReplyDelete
  7. hujan2 ni..makan kari pans badan sikit sedap jugak..

    tp hari ni kta puasa mia..
    sila jgn buat kita terliur..kita baru puasa 5 hari..ada 9hr lagi nak ganti..aduh.

    :(

    ReplyDelete
  8. selamat menjamu selera kak mia..lewatnya makan

    ReplyDelete
  9. sekali sekala bertukar menu lunch, ok jugak kan :)

    ReplyDelete
  10. sedap jugak sesekali makan menu lain kak..

    ReplyDelete
  11. Dah lama tak makan Mee Kari, jap lagi kena cari la... Tetiba ngidam :)

    ReplyDelete
  12. Mee kari banay minyak Mia...tak risau ke muka berminyak :))

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum mia...nampak sedap jer mee kari tu mia...selamat menjamu selera yer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... memang banyak dan mengenyangkan..

      Delete
  14. sedapp per mee kari.. kdang2 tukar slera.. laksa penang bleh je bntai tuk lunch.. hehe =)

    ReplyDelete
  15. Allah...mee kari... my favourite mee... hmmm terbau jer kuah dia... :D

    ReplyDelete
  16. terliurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    ish kakmia ni T_T
    hihihi

    ReplyDelete
  17. kuah karinya mengancam ... selamat menjamu selera .

    ReplyDelete
  18. Nampak sedap tu..lama gak tak makan mee kari.

    ReplyDelete
  19. emmmm dah lama tak makan mi kari... dap dap :)

    ReplyDelete
  20. Saya suke mee kari udang....perghhh yum yum

    ReplyDelete
  21. dapnyer ! kalau raya CN mmg suka masak mee kari, simple jer..hehe

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.