Pakai Shawl Gaya Simpul

Tuesday, May 6, 2014

Pakai Shawl Gaya Simpul

Hari ini Mia pergi kerja pakai shawl glitters hanna dengan gaya simpul. Bila pakai kan kita ada bahagi dua. Sebelah panjang dan sebelah lagi yang pendek. Jadi yang pendek itu selalu dibiarkan terjuntai atau dilipat ke belakang. Tapi kali ini, kita buat simpul macam itu. Ala... macam ikat tali. Dah siap, kemaskan sikit. 


Sempat ambil gambar pagi tadi, masa nak pergi kerja. Selfie sekejap..

 mood bershawl...

Hadiah bernilai RM10,020.00 untuk dimenangi.
Klik SINI untuk join.

30 comments:

  1. pandai akak pakai shwal... deno tak pandai sangat, biasa pakai tudung bawal je... hehe

    ReplyDelete
  2. hehe.. betol2 .. kreatif .. ~ macam ikat tali. =)

    ReplyDelete
  3. miza penah jugak tpikir nak buat..hehe :p
    cntik la kak mia ^_^

    ReplyDelete
  4. pergh pergh kak mia makin cun siot
    huhuhuhu.
    go kak mia gooooo heheheheeehe
    qila nak try jugak simpul hihihihi <333

    ReplyDelete
  5. senyum sikit kak mia!! :)
    cantik dah simpul kreatif tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pagi2 ambik gambar... takleh nak senyum. masa ni belum pakai lipstick lagi.

      Delete
  6. wah kak mia...suka tengok akak pakai shawl

    ReplyDelete
  7. Akak kita dah bershawl sekarang ni..makin cun pulak..

    ReplyDelete
  8. Owh ad jugak ye jns simpul? Adeii mcm2 hehe

    ReplyDelete
  9. alamak... mama teringin gak nak pakai, tapi tak reti... hihi

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...wah nampak lain hari ini..:)

    ReplyDelete
  11. Nice..nampak lebih kemas kan kak mia..

    ReplyDelete
  12. bertambah cantik dan berseri2 wajah.....comel

    ReplyDelete
  13. lepas baca beberapa blog tentang tudung shawl ni, sekarang dah faham... tudung shawl ni open for creativity... :D menarik... :)

    ReplyDelete
  14. seriusnya kak mia..cu senyum sikit :)
    simpulan tudung tu dah cantik. kreatif

    ReplyDelete
  15. mak aiii..sempat lagi berselfie.. cik Mia...

    ReplyDelete
  16. Janji kita yang pakai tu selesa kan

    ReplyDelete
  17. Nak kena simpul nie yg malas nie...hihi

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.