Wordless Wednesday 124

Wednesday, May 14, 2014

Wordless Wednesday 124



Stensil melukis objek dan bentuk untuk Sofea.


36 comments:

  1. Masa kecik dulu zumal pun guna stensil melukis macam tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. untungnya zumal... kak mia masa kecik tak merasa... huhuhu

      Delete
  2. Hehe..teringat zaman kecik kecik..atas tikar pun kadangkala terbabas..syok melukis guna stensil..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. sama kite......teringat zaman dolu kala....

      Delete
  4. nostalgia jugak stensil ni, dolu2 ada je :)

    ReplyDelete
  5. dulu kecik mesti ade pembaris ada bentuk² comel ni

    ReplyDelete
  6. Pembaris ni mmg sangat membantu masa lukisan..hehehe
    Sebab tangan kekok tak reti nak melukis

    ReplyDelete
  7. Kak mia. Aimi ada tag akak ni ^^ http://aimisyafiqahsuhaimi.blogspot.com/2014/05/liebster-award-2.html

    ReplyDelete
  8. Kalau benda ni tiap-tiap bulan anak saya beli. selalu hilang kat sekolah

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. yupppp.. really loves.. now.. always drawing...

      Delete
  10. masa lya zaman tadika dulu selalu guna mcm nie

    ReplyDelete
  11. Masa kecik dulu selalu jugak guna benda ni. Kdg2 siap jadikan pembaris. Hahaha

    ReplyDelete
  12. Mengasah bakat kreativiti anak-anak, bagus juga ni

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum mia...mesti sofea seronoknya ngan bentuk yg banyak ni...

    ReplyDelete
  14. alamak, aku pun teringin nk belikan utk Adam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh aje tu.. nanti belikan untuk adam. tentu dia suka..

      Delete
  15. suka guna benda ni masa kecik2 dulu..hehe

    ReplyDelete
  16. Dah lama tak main bende ni..dulu huruf je..

    ReplyDelete
  17. Replies
    1. boleh tu maria... tentu dia suka nanti..

      Delete
  18. haha.. cantik2 ! so convenient tuk budak2 .. ~ dlu maen no. ngan huruf je. bentuk pun sket ja.. skarang, bnyakk sehh .senang ja :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.