Wordless Wednesday 127

Wednesday, May 21, 2014

Wordless Wednesday 127


ABC special... satu...


27 comments:

  1. kak mia suka minum manis-manis ehhh... >.<

    ReplyDelete
  2. alahai kak mia, dah la pnas2 ni..sedap klau pekena 1!

    ReplyDelete
  3. gulp.. mana nk cari ABC kat bangsar neh

    ReplyDelete
  4. wah sedapnya..kat cne sejuk hujan tak boleh minum ais :D

    ReplyDelete
  5. tengok #127 terkejut sat.
    saya baru #1
    Sebenarnya saya baru terjebak dengan WW.
    Ada apa-apa syarat ka?

    ReplyDelete
  6. Ayoyoyo...ini sudah sedap...nak!!Nak!!Nak!!

    ReplyDelete
  7. tengah panas kat sini.. order ABC satu kak mia..

    singgah dari blog syira lokman..:)

    ReplyDelete
  8. oh ni benda best... biasanya buat sendiri jer kat rumah, guna manual mini ice-shaver, letak buah atap chee, kacang, lengkong, susu pekat manis, teh, dan air gula warna merah, best~ :)

    ReplyDelete
  9. aaa sedapnye kak mia. telan air liur je dibuatnya

    ReplyDelete
  10. Wah! Lama tak layan bnda ni,tiba2 teringat lak cendol banting fav cikgu titan ;)

    ReplyDelete
  11. yummehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! kegemaran kitaaaa

    ReplyDelete
  12. Lamanya tak makan ABC ni..nampak sedaplah kak mia..

    ReplyDelete
  13. Salam.. datang sini nak jemput kak mia join Giveaway Diari Jejaka Hangat 2014.

    http://www.diarijejakahangat.com/2014/05/giveaway-diari-jejaka-hangat-2014.html

    ReplyDelete
  14. tengok ABC..mesti teringat ABC kg melayu

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum mia...wah sedapnya terliur tengok...:)

    ReplyDelete
  16. siap ada aiskrim tu.. memang sedapp...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.