Sabar Menanti 1 Haribulan

Monday, September 29, 2014

Sabar Menanti 1 Haribulan



Inilah dia... boleh habis kuota pelan data handphone Mia hari ini. Tergendala nak update entri yang banyak gambar malam ini.

Boleh nak update tapi tu lah internet lambat macam siput. Terkial-kial nak upload.

Tengoklah macam mana dalam sehari ini. Tumpang pelan data handphone Suami Mia. Sofea punya pun dah habis juga. 

sabar menanti 1 haribulan... untuk renewal kuota pelan data..


Hadiah bernilai RM 1,495.80.
Cepat join, klik SINI.

11 comments:

  1. Apa yang dinanti pada satu haribulan tu kak?

    hahaha...fulus masyuk lettew....

    ReplyDelete
  2. Kuota sofea memang tak pernah cukup , sebab selalu tengok youtube...hehehe

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan singgah pagi Kak Mia...bersabar Kak Mia...esok dah 1hb dah...hehe

    ReplyDelete
  4. Bila dah habis sebelum waktunya tu yang rasa ralat sekejap.

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...betul tu kalau kuota x ada mmg susah la nak upload gambo...:)

    ReplyDelete
  6. sabar ye mia.. tak lama dah.. yelah bila kouta dah abis, memang lambat nak upload gambar.. boleh sakit ati laa tunggu..

    ReplyDelete
  7. beberapa jam lagi boleh dapat quota baru..sabar ye menunggu :)

    ReplyDelete
  8. alahai, dah habis.. huhuhu.. hari ni laju la balik kan :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.