Cuti Umum Deepavali Hari Ini

Wednesday, October 22, 2014

Cuti Umum Deepavali Hari Ini


Johor cuti umum hari ini untuk perayaan Deepavali. Dapat juga berehat di rumah. Ada juga yang berjalan-jalan dengan keluarga.

Ikutkan hati nak sambung cuti esok tapi minggu depan lepas balik KL Mia nak cuti pula. Hmmm... cuti pula dah tak banyak. Terpaksa jugalah naik kerja esok.

Kalau nak jalan-jalan hari ini pun yang dekat-dekat aje.

Selamat bercuti semua...

mood rehat...

17 comments:

  1. selamat bercuti ya..anak2 cuti sehari je, memang tak boleh nak berjalan jauh. hehe..

    ReplyDelete
  2. Salam singgah pagi Kak Mia dan selamat bercuti....Diana keja juga hari ni...

    ReplyDelete
  3. Selamat bercuti Mia.. tak ke mana pun, duduk umah jer..

    ReplyDelete
  4. Selamat bercuti =)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. selamat hari dipavali..selamat bercuti jg untuk semua

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum mia...selamat bercuti yer...

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. CN cuti raya deepavali seminggu tau ! mmg puas berehat ;)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.