Masak Sambal Telur Puyuh - Mia Liana

Friday, November 28, 2014

# Dari Dapur Mia

Masak Sambal Telur Puyuh


Kisah dari dapur Mia. Hari ini masak sambal telur puyuh. Lama juga terfikir nak masak apa lah telur puyuh ni.


Dah lama betul tak makan telur puyuh. Sampai tak tahu nak masak apa. Susah-susah masak sambal aje.


Dah siap masak, macam ni la rupa dia. Tak masak banyak. Makan berdua je kat rumah ni.

makan dengan nasi lemak.... sedapnya...


Sedang berlangsung :
Giveaway Ephyra Skin Bar Di Mialiana.com
Blogger dijemput join, klik SINI.

19 comments:

  1. SA pun dh lama x mkn burung puyuh..apatah lagi telurnya...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...wah!! sedap ni sambal telur burung puyuh...:)

    ReplyDelete
  3. Assalam... :D
    Terbayang-bayang bau dan rasa sambal telur puyuh tu :D

    ReplyDelete
  4. sedapnya telur puyuh...dah lama xmakan...

    ReplyDelete
  5. pergghhhhh.. sedapnya tulur puyuhhhh. lama tak makan. hooho ---kerusiburok---

    ReplyDelete
  6. kene try ni. hehe. sedapnyee sambal telur burung puyuh ^^

    ReplyDelete
  7. Dah trlalu lma sgt x mkn telur puyuh ni

    ReplyDelete
  8. wahh...nampak sedap jer kak mia sambal telur puyuh ni...

    ReplyDelete
  9. sedapnya..dah lama jugak tak makan telur puyuh

    ReplyDelete
  10. Sedapnyaaa. IM suka makan sambak dgn ikan bilis.. :)

    ReplyDelete