Nak Tidur Letak Hirisan Timun Atas Mata

Monday, January 26, 2015

Nak Tidur Letak Hirisan Timun Atas Mata



Dah musim dah... kat rumah ni. Kalau Mia nak tidur Mia akan letak / tempek hirisan timun atas mata. Ya lah... mata ni penat buat kerja sepanjang masa, bila waktu tidurlah waktu mata kita berehat. Memandangkan memang dah niat nak buat macam ini, maka Mia beli stok timun banyak sikit. Buat tempek mata. Rasa sejuk je mata ini. Lega sungguh.

Sofea pun join sama bila nampak Mia tempek kat muka. Dah macam kempen timun kat rumah ni... hihihi...

jagalah mata kita...

32 comments:

  1. rajinnya akak tepek tepek timuk dekat matta. heheh :D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hahahah... makan punya stok ada kat peti ais..

      Delete
  3. wah... mesti nyaman je kan... dengar je rasa nak tidur ni... hikhikhik...

    ReplyDelete
  4. mcm sedap aje timun tu..heheh...musim ujan ni klu tempek timun dekat mata..tambah sejuk la mia..heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sejuk dan asyik je... nak tido ni... hehehe

      Delete
  5. Terbayang kalau tersedak timun masa tidur..

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. tu la.. apa yang kak mia nak buat.. dia pun nak sama juga..

      Delete
  7. Replies
    1. haah la.. mama amir... cam tu lah gamaknya..

      Delete
  8. jgn terus terlelap dah la..nnt bgn tidur.. timun hilang ntah ke mana... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haahahah... timun terselit bawah bantal.. hehehe

      Delete
  9. hahaha rajinnya sofea tepek timun kat mata tu...acik pun x rajin camtu *thumbs up*

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...sofea pun join sekali yer...:)

    ReplyDelete
  11. Tak pernah try tempek timun kat mata.. Nanti nak trylah! ^^,
    RosmizaAliDotCom™

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.