Harga Terkini Minyak Petrol Dan Diesel September 2015

Tuesday, September 1, 2015

Harga Terkini Minyak Petrol Dan Diesel September 2015


Harga Terkini Minyak Petrol Dan Diesel September 2015

Alhamdulillah... ada penurunan sebanyak 10 sen untuk minyak petrol dan 15 sen untuk minyak diesel bagi bulan September 2015. Dah macam jadi satu trend bila nak masuk bulan baru, kita asyik tertanya naik ke turun harga minyak ni. Macam Mia ni. Tentu fikir yang ni je. Hari-hari pergi balik kerja naik kereta, tentulah kena ambil berat harga terkini minyak.

Berkuatkuasa pada 1 September 2015, harga minyak terkini ialah

RON 97 - RM 2.35 / liter (termasuk GST)
RON 95 - RM 1.95 / liter

DIESEL - RM 1.80 / liter
DIESEL EURO 5 - RM1.90 / liter


lega sedikit.... ada turun bulan ini...

15 comments:

  1. Alhamdulillah... ringan sikit nak gerak bulan ni... :)

    ReplyDelete
  2. Lega lah sikit kan..xde lah hati nih asyik nak hot ja kan hehe

    ReplyDelete
  3. Lega lah sikit kan..xde lah hati nih asyik nak hot ja kan hehe

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...alhamdullilah kurang sikit duit minyak..:)

    ReplyDelete
  5. ohh yeke turun.. aku baru isi minyak pg tadi... tak perasan pulak.. main isi je haha...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah turun sket duit minyak...

    Salam Blogwalking: www.yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah...
    Bila turun tak kecoh pulak ya..

    ReplyDelete
  8. Bila dah turun.. senyap je kan.. cer kalau naik.. fuh.. penuh newsfeed.. ;)

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah, normal la harga minyak turun naik ni

    ReplyDelete
  10. kita yg pgguna ni redha jela dengan harga minyak ni, nak tak nak kena gak beli minyak untuk gerakkan kereta, tempat cn xde komuter ;)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.