DIY Bangku Kecil Sofea

Sunday, October 11, 2015

DIY Bangku Kecil Sofea


Ini projek Suami Mia. Memandangkan bangku kecil Sofea dah pun terkoyak sarung atas sponge tu, makanya dia buat makeover a.k.a, do it yourself (diy) sendiri untuk bangku kecil Sofea. 


Mujur ada lebihan perca kain baju raya tahun ini, boleh pula dijadikan sarung baru untuk bangku kecil Sofea. Masa buat makeover ini, Mia sedang outstation kat Kuala Lumpur. Bila dah siap, cantik pula. Suka Sofea, bangku dia dah cantik semula.


Banyak kegunaan bangku kecil Sofea ini sejak dia kecil lagi. Tak silap Mia beli masa umurnya dah mencecah 3 tahun. Boleh tambahkan ketinggian Sofea untuk tolong Mia cuci pinggan kat dapur, dah pandai ambil air masak sendiri, dah pandai buat susu sendiri. Ya la... kabinet dapur agak tinggi bagi Sofea, jadi bila ada bangku ini amat membantu sangat buat Sofea selain digunakan ketika duduk untuk belajar menulis, membaca dan mewarna di rumah.

terharu dengan idea unik Suami Mia ni.... terima kasih..


Sedang berlangsung :
Join sekarang di SINI.

12 comments:

  1. assalamualaikum mia...wah cantik dah...senang sofea nak gunakan nanti...:)

    ReplyDelete
  2. Hihi cantik......kalau kreatif semua menjadi kan...

    ReplyDelete
  3. Kreatif suami kakmia. Makin rajim sofea tolong kak mia nanti heee

    ReplyDelete
  4. Btw cantik bangku tu . Jimat kos takyah beli baru

    ReplyDelete
  5. Jimat kos...tak perlu beli yang baru..alhamdulillah..kembali selesa sofea ye..

    ReplyDelete
  6. mana yang lama tu kita barukan..best diy ni sebenarnya..puas hati tengok hasil kerja sendiri :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.