Kata-Kata Madah (45)

Saturday, October 10, 2015

Kata-Kata Madah (45)



Ciri-ciri orang yang kesedaran keegoan tinggi ialah, suka marah, suka bersaing, kalau bercakap dia sahaja yang betul, sangat fikir apa orang kata, dia menilai dirinya berdasarkan pangkat dan kedudukan, dia merasakan segala yang terhasil itu adalah hasil titik peluhnya, dia seorang yang kedekut, dia ingin lebih daripada orang dan tidak boleh ada orang yang lebih daripadanya. Semua ciri-ciri ini, membuatkan hidup kita stres.

boleh makan hati... merana jiwa dengan orang yang macam ni...


Join sekarang di SINI.

13 comments:

  1. secara tak langsung kita pun stress sangat..larikkkk laju laju..

    ReplyDelete
  2. alamak..semoga kita tak seperti itu ya..keegoan itu bermakna menjurus ego kepada sang pencipta..terima kasih mesej menasihati yang baik..

    ReplyDelete
  3. wah! cantik august and sept tu..ada Etuza, blogger lelaki satu2nya mencela ..ke mana agaknya yang lain ya..Etuza suka borak dalam ruang komen..kadang bial dah biasa ringan ja jejari nak ketuk buttan pc..terima kasih ya mia

    ReplyDelete
  4. Salam kak mia, semoga kita dijauhkan dari sifat sifat tu,
    dan doakan pada mereka yang ada sifat supaya berubah kelak , agar tidak membuatkan kita stress hehehe :)

    ReplyDelete
  5. datang jenok Blog Mia..dulu blog ni Smile Smile kan..baru ingat sejak awal rupanya Etuza dah terjebak dengan blog paling hits ni..tak sangka ...menyinar pula Etuza sini...tqvm dihargai

    ReplyDelete
  6. akak ditag

    http://dunia-iekafarhana.blogspot.my/2015/10/segmen-blogwalking-hanis-masturina.html

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...singgah petang ke sini...:)

    ReplyDelete
  8. salam kak mia... Intan singgah sini...

    ReplyDelete
  9. untuk berhadapan dengan orang yg egonya tinggi kita perlu ada kesabaran yang tinggi juga, jika tidak memang stress jadinya

    ReplyDelete
  10. Memang sabor je la hadap orang gini...

    ReplyDelete
  11. jangan bertemu dengan orang yang jenis macam ni.

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.