Santai Jumaat Petang Kat Giant Hypermarket Tampoi

Tuesday, January 26, 2016

Santai Jumaat Petang Kat Giant Hypermarket Tampoi


Bila hari tak sekolah, mulalah Sofea nak jalan. Tak jalan ke mana pun. Jadi, hari Jumaat 22.1.2016 yang lepas, pergi Giant Hypermarket Tampoi. 

Masa sampai tu. Ada pula tarian naga sempena Tahun Baru Cina kat depan pintu masuk. Layankan...




Sukanya Sofea. Ini adalah kali pertama dia nampak tarian naga depan mata. Dapat limau sebiji dari naga.

Lepas itu, pergi main playground kat medan selera yang kat tingkat bawah.


Mia ada shopping barang keperluan dapur sikit. Sebelum balik, Sofea nak main gelongsor plastik yang boleh lompat-lompat tu. Layankan...





Harganya RM8.00 untuk satu hari dari 10.00 pagi sampai 10.00 malam. Hmmm... lama juga Sofea main hampir 3 jam. Berpeluh-peluh dia. Happy je main dengan kawan-kawan.

balik rumah kepenatan.. lepas mandi terus tertidur...

6 comments:

  1. assalamualaikum mia...seronoknya sofea dpt jenjalan n bermain...;)

    ReplyDelete
  2. Kakak dpt info Giant Tampoi ni nak kena tutup betul ke Mia?
    Tapi tengok macam meriahlah pulak tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya Giant Skudai yang nak tutup kak... yang ni ok.. yang sebelah kuil hindu dekat dengan angsana. takkan nak tutup pula. meriah sangat kat sini.

      Delete
  3. Tak pernah cuba lagi bawak dak Nuha untuk tengok naga beraksi.. ntah apa reaksi dia agaknya nanti.. ;)

    ReplyDelete
  4. siap dapat limau dari naga tu.seronok sofea.

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.