Carta Pengkomen Tegar Februari 2016

Tuesday, March 1, 2016

Carta Pengkomen Tegar Februari 2016




Carta Top 20 Pengkomen Tegar Februari 2016



No 1 - Mas Zull dengan 78 komen


No 2 - Yang Baik dengan 75 komen


No 3 - The KehalusanKelembutan dengan 70 komen


No 4 - Perdu Cinta dengan 38 komen


No 5 - AizaMia3 dengan 38 komen

No 6 - Maria Firdz dengan 36 komen



No 7 - Azhafizah Md Nor dengan 36 komen


No 8 - Etuza dengan 35 komen


No 9 - Yun Sing dengan 30 komen


No 10 - Mrs Velentine dengan 29 komen


No 11 - Munirah Mustafar dengan 25 komen


No 12 - Aqilah Azmi dengan 23 komen


No 13 - Mardiah Diana dengan 19 komen


No 14 - Izzeyda dengan 16 komen


No 15 - Kim Chaa dengan 15 komen


No 16 - Nazihah@Jiha dengan 10 komen


No 17 - Lady Shah dengan 10 komen


No 18 - Farahain ZFA dengan 10 komen

No 19 - Nurul Aqidah Azahar dengan 8 komen


No 20 - Asha Lya dengan 8 komen



diucapkan tahniah pada semua yang bertakhta di carta ini dan ribuan terima kasih atas sokongan yang diberikan pada blog ini...

33 comments:

  1. assalamualaikum mia...alhamdullilah masih ada lg blog mama dlm senarai...tahniah juga pada semuanya...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaah... Hebatlah akak. Sentiasa tmpat pertama. Tahniah ^^

      Delete
    2. x ada la Kim Chaa...mekacih yer..;)

      Delete
  2. wah ada blog MV lah..tangga ke -10...tahniah kak mas zull...top 1

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Mia, ada juga blog YB terselit kat sini. :D

    ReplyDelete
  4. Rajin diaorang komen kan..Fida ni ada musim gak

    ReplyDelete
  5. Salam singgah petang kak mia...walaupun blog Diana tak dlm senarai top 10 tetapi tetap juga ada dalam carta pengkomen tegar February...hihi

    ReplyDelete
  6. Lama tak masuk blog ni. Tahniah kepada Mia sebab memang sudah lama punyai pengunjung tetap.

    ReplyDelete
  7. Lama tak masuk blog ni. Tahniah kepada Mia sebab memang sudah lama punyai pengunjung tetap.

    ReplyDelete
  8. Bln lps memg agak sibuk smpai x myempt nak bw..tahniah smua

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Tahniah kak pc , tersenarai dalam top 5 :D

      Delete
  10. wah , dalam pada laptop rosak . alhamdulilah , dapat jugak carta pengkomen tegar ini :)

    ReplyDelete
  11. Okay, dah minum redbull.. lepas ni saya akan maraton blog Kak Mia!

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah.. Masuk carta semula... Tahniah kepada semua..

    ReplyDelete
  13. salam. jemput join segmen bloglist saya ya. thanks :)
    http://iniblogke.blogspot.com/2016/02/iniblogke-mac16-bloglist.html

    ReplyDelete
  14. Salam kak mia :)
    Alhamdulillah dan tahniah pada semua"D

    ReplyDelete
  15. Eh Yun Sing ada la xD

    Top 10 ^^

    Tahniah ya semua :)

    ReplyDelete
  16. Ada masa dapat komen banyak, ada masa memang takde masa..

    ReplyDelete
  17. termasuk juga lah hihihi terima kasih :)

    ReplyDelete
  18. tahniah semua..busy sikit bulan february tak dapat rank atas..huhu

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.