image Wordless Wednesday 273 : Jam Kira-Kira - Mia Liana

Wednesday, March 2, 2016

17 comments:

  1. hehehe tak sukaa kelas math.. nnt jd blur je

    ReplyDelete
  2. math 8E dulu hahahhaha teruk kan? :D nampak tak disitu yang sy tak sukakan kira+ a.k.a math? :D

    ReplyDelete
  3. kalau ada jam macam ni, memang tak tengok atau beli dah...hahahaha

    ReplyDelete
  4. biasanya tgk jarum jam je kat mana :) takyah kira pun hehe

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  5. Bila tengok mata PC ada bintang...hihi..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...teringat kat sekolah dulu..;)

    ReplyDelete
  7. Menambah stress tengok jam macam tu..

    ReplyDelete
  8. Pening nak tengok tapi menarik jam ni...hihi

    ReplyDelete
  9. Salam ,,,
    fuh jam , tgk pun tak tahu pukul berapa kihkih

    ReplyDelete
  10. adoi lah... lambaat nya masa berlalu... huhuhu

    ReplyDelete
  11. Unik jam ni..klau minat mayh blh la bli jam mcm ni

    ReplyDelete