Wordless Wednesday 273 : Jam Kira-Kira

Wednesday, March 2, 2016

Wordless Wednesday 273 : Jam Kira-Kira


Jam Kira-Kira


17 comments:

  1. hehehe tak sukaa kelas math.. nnt jd blur je

    ReplyDelete
  2. math 8E dulu hahahhaha teruk kan? :D nampak tak disitu yang sy tak sukakan kira+ a.k.a math? :D

    ReplyDelete
  3. kalau ada jam macam ni, memang tak tengok atau beli dah...hahahaha

    ReplyDelete
  4. biasanya tgk jarum jam je kat mana :) takyah kira pun hehe

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  5. Bila tengok mata PC ada bintang...hihi..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...teringat kat sekolah dulu..;)

    ReplyDelete
  7. Menambah stress tengok jam macam tu..

    ReplyDelete
  8. Pening nak tengok tapi menarik jam ni...hihi

    ReplyDelete
  9. Salam ,,,
    fuh jam , tgk pun tak tahu pukul berapa kihkih

    ReplyDelete
  10. adoi lah... lambaat nya masa berlalu... huhuhu

    ReplyDelete
  11. Unik jam ni..klau minat mayh blh la bli jam mcm ni

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.