Carta Pengkomen Tegar Mac 2016

Saturday, April 9, 2016

Carta Pengkomen Tegar Mac 2016




Carta Pengkomen Tegar Mac 2016



No 1 - Mrs Valentine dengan 46 komen


No 2 - Mas Zull dengan 44 komen


No 3 - Cik Puan Fida dengan 44 komen


No 4 - The Kehalusan Kelembutan dengan 43 komen


No 5 - Yang Baik dengan 38 komen


No 6 - Azhafizah Md Nor dengan 36 komen


No 7 - Izzeyda dengan 34 komen


No 8 - Maria Firdz dengan 34 komen


No 9 - Mardiah Diana dengan 23 komen


No 10 - Perdu Cinta dengan 21 komen


No 11 - AizaMia3 dengam 19 komen


No 12 - Yun Sing dengan 15 komen


No 13 - Asha Lya dengan 14 komen


No 14 - Nazihah @ Jiha dengan 11 komen


No 15 - Aqilah Azmi dengan 10 komen


No 16 - Alya Chan dengan 9 komen


No 17 - Amir Rofie dengan 9 komen


No 18 - Kim Chaa dengan 8 komen


No 19 - Nor Afidah Bte Che Azmi dengan 8 komen


No 20 - Eka Tikah dengan 6 komen


terima kasih banyak-banyak kerana sudi menjadi pengunjung tegar blog ini di bulan lepas..... (^_^)

18 comments:

  1. Ingatkah dah xtercalon sbb bulan lepas tak aktif sgt berkomen.. Hehe ..

    ReplyDelete
  2. eh. tersenarai juga la kita.. terima kasih dan tahniah semua pengomen tegar ^^

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia..alhamdullilah masih lagi tersenarai...mekacih mia...:)

    ReplyDelete
  4. Salam sis. Saya tag sis kat GA ni [http://hikayathidupseorangaku.blogspot.my/2016/04/giveaway-by-echalogy.html]

    :)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. tahniah semua yang tersenarai...

    ReplyDelete
  6. bila la sy blh duk dlm carta ni jugak,,haha...
    kena rajinkan diri ni ^^

    ReplyDelete
  7. wahhh..best nyer...hihi, nak tetapkan misi untuk disenaraikan juga..hahahah

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah, kali ni, nama tersenarai..

    ReplyDelete
  9. eh..eh..ada nama kite pulak di situ..baru perasan..maklumlah awal bulan April busy sikit..

    ReplyDelete
  10. tahniah semua..turun ranking dah. busy tak sempat nak singgah selalu

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah tersenarai..top 1 pulak tak sangka..tahniah buat semua

    ReplyDelete
  12. Merudum teruk kali ni.. agak sibuk dengan rutin harian yang padat.

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.