Pelukis Cilik Dengan Easel

Monday, April 11, 2016

Pelukis Cilik Dengan Easel


Ini adalah kali pertama Sofea melukis kat easel. Sebelum ni, dia lukis kat kertas A4 dan dalam handphone Mia.

Easel ni milik sepupu dia. Wishlist Sofea nak easel pula lepas ni. 

Suka tengok dia lukis kat easel. Selesa dan penuh konsentrasi. Lokasi melukis di rumah Adik Mia.

Jom tengok pelukis cilik ini...





Sweet je dia lukis. Kadang bila Mia duduk diam belek-belek lukisan Sofea.. macam ada mesejnya tersendiri bergantung pada emosi dan idea ketika melukis pada ketika itu...

bakat melukis dari Mia....

16 comments:

  1. Kombinasi warna tu aunty PC suka sangat sofea.. :)

    ReplyDelete
  2. salam , serius sofe memang kreatif , betul cakap kak mia , ia bawak masej tersendiri

    ReplyDelete
  3. Pandai mia melukis ! Kombinasi colour cantik ! :D

    ReplyDelete
  4. dah tua-tua ni nak melukis pun tak reti dah..org lidi ja pandai lukis..hehehe

    ReplyDelete
  5. blogwalking http://albumretro.blogspot.my/

    ReplyDelete
  6. selalunya lukisan itu sendiri terselit maksud yang tersendiri..

    ReplyDelete
  7. pernah jmpa bdk darjah 1 conteng kt bahagian belakang buku tulis, mmg itu emosi dia tatkala tu....

    ReplyDelete
  8. Budak2 melukis berdasarkan imaginasi depa..Seram pun ada gak tgk..Adakah jelmaan yang Sofea nampak

    ReplyDelete
  9. Lama tak datang sini...Apa khabar Mia....
    Cantiklah Sofea lukis....unik

    ReplyDelete
  10. Darah seni tetap mengalir ke cucu.. Sofea tgh happy tu..

    ReplyDelete
  11. Darah seni tetap mengalir ke cucu.. Sofea tgh happy tu..

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia...wah bestnya...senang sofea nak melukis...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.