Kata-Kata Madah (77)

Wednesday, October 12, 2016

Kata-Kata Madah (77)



Bila sesuatu itu dah tiada,
baru kita tahu nilainya.


selalu akan rasa begitu...

8 comments:

  1. Singgah pagi...
    betul..setuju sgt tu...
    seeloknya kita belajar menghargai benda yang masih ada...
    bukan bila dah tak ada,baru kita nak ingat..

    ReplyDelete
  2. memang selalu mcm tu..dah xda baru nak hargai

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. selalu macam tu... bila takde baru tercari2..

      Delete
  3. betul tu sbb tu brsyukur la bila ada depan mata

    ReplyDelete
  4. Betul tu...selalu macam tu dah tak ada depan mata baru sedar bertapa kita memerlukannya..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...betul tu bila ada depan mata x sedar bila dah x ada baru nak sedar...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.