Sepetang Di Kebun

Thursday, December 1, 2016

Sepetang Di Kebun


Sepetang di kebun yang sungguh menenangkan. Tempek gambar Mia berlatarbelakangkan reban ayam. Seronok dan rasa hilang stres bila tengok keletah ayam. Kasi makan.. belek-belek ayam. Tiada gangguan....


Masa ambil gambar ini, Sofea tengah main Mimi, arnab betina yang usianya lebih setahun dari Sofea. Kiranya pangkat kakak lah ni. Kakak Mimi. Gambar Mimi ada kat SINI dan SINI.

waktu senja di kebun

bestnya duduk kampung... bila sesekali balik, rasa macam tak puas pulak..

12 comments:

  1. memang best kak mia.. lagi best kalau dapat balik terus heheh

    ReplyDelete
  2. Betul suasana kampung memang sangat menenangkan
    Bau dia pun dah lain kan Mia..

    ReplyDelete
  3. smalah k.mia..cik nor klu blk kg rasa mls nak dtg kerja semula..:)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...wah seronoknya...;)

    ReplyDelete
  5. Salam singgah sini sis...memang best duduk kat kampung..

    ReplyDelete
  6. Duduk kat kampung keadaan yang aman dan damai jer kan sis..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Top Supporters May 2017