image Facebook | Nama Samaran Anda? - Mia Liana

Friday, April 28, 2017

# Community # Entertainment Matters

Facebook | Nama Samaran Anda?


Perasan tak? Kat facebook sekarang ini tengah viral tentang Nama Samaran Anda? Mia pun cuba juga. Ala... ni hanya untuk suka-suka.

Mia screenshot dari fb kawan Mia. 



Nama samaran anda?

Caranya : Ambil hari lahir 
Contoh : hari 30 bulan 11
                
                Buat macam nie
                 @+[3011:]
                Buang tanda +
                Buat kat komen
                Nanti akan keluar nama


Maksudnya, kita cuma taip @[3011:] kat ruang komen dan nanti akan keluar nama samaran itu.


Nampak tak? Nama samaran Mia... Jennifer Novack. Nasib dapat nama perempuan. hihihi... 

Sekadar perkongsian di blog ini... bolehlah cuba kat status fb masing-masing dan minta rakan fb komen.

** suka nama Jennifer... (^_^)

11 comments:

  1. ohh ada nmapak status ni. tak try lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan... mia ternampak ni pun kat timeline..

      Delete
  2. Benda ni dah lama dh.. Memang pelik semua nama yg ty keluar nanti ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh.. mungkin masa dulu mia tak perasan sangat...

      Delete
  3. oo yang ni...dah pernah buat juga..tapi nama samaran dia panjang juga...
    JanjiKita

    ReplyDelete
  4. Muncul lg benda nie..dulu dh ad viral dh..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut musim kot... sekarang dah musim ni semula... layan..

      Delete
  5. assalamualaikum mia...hahaha lawak jer kn...selalu buat ada yg jadi ada yg tidak...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete